30 Julai 2015

LOVELY BB CREAM BY AMY MASCARA SET 4 IN 1

LOVELY BB CREAM BY AMY MASCARA SET 4 IN 1


1 AMY MASCARA BB CREAM (30 ml)

1 AMY MASCARA MIRACLE WATER
1 AMY MASCARA MINERAL BRUSH (BIG)
FREE 1 AMY MASCARA MINERAL BRUSH (SMALL)




WHATSAP 013-9141867

HARGA PASARAN 
RM230.00 SMRM240.00.00 SS

OFFER IBS
RM180.00 SM /RM185.00 SS

AGENT IMPIANA BEAUTY DIBUKA

PEMBELIAN 5 SET  RM160 / SET 



**********************************************



HARGA PASARAN RM 80.00

BB CREAM NO 1 PERTAMA DI MALAYSIA 




Bedak Asas untuk Muslimah yang tiada Tandingan!! Pertama di Malaysia
Mesra Wudhuk Dan Mesra Solat.
Menyerap Minyak Berlebihan Dari jenama lain sehingga 100% Serapan.
Merawat kulit ketika penggunaan Menghilangkan JERAGAT & JERAWAT.
Sepantas 1 minit, siap segera Tanpa bedak tambahan.
Tiada bahan kimia terlarang di buat dari Extract Tumbuh-tumbuhan Serta buah-buahan.
Diluluskan KKM & HALAL.
Terjual 100,000 Botol dalam masa 5 bulan.


MANFAAT 10 DALAM 1 

1. FOUNDATION 
2. WHITENING 
3. SUNBLOCK 
4. CONCEALER 
5. SKIN REPAIR 
6. MOISTURIZER 
7. OIL CONTROL 
8. MAKE UP BASE 
9. REFINE PORE 
10. NIGHT MASKER 



KELEBIHAN LOVELY BB CREAM 
1. Mempunyai 1 Warna sahaja yang sesuai dengan semua jenis Kulit 
2. Mengikut Aliran Darah 
3. Mempunyai KKM 
5. SPF35 yang mampu melindungi kulit dari Sinaran UV Berbahaya 
6. Menutup cela parut , jeragat , pigmentasi 
7. Tidak berminyak 
8. Tidak Bertompok walaupun Berpeluh 
9. Tidak merekah kat tepi hidung, tepi mulut 
10. Kulit tak kering walaupun pakai dalam masa yg lama 
11. Hasil solekan gebu, flawless dan glowing 
12. Tahan sehingga 16 Jam 
13. Tahan sehinggan 3 - 5 bulan 
14. Mudah di pakai dan di bawa 
15. Halal dan boleh dibawa solat dan wuduk kerana ia menyerap dllm kulit tidak menutup permukaan kulit . 


KELEBIHAN LOVELY BB CREAM SEBAGAI PERAWATAN WAJAH 

✔️Menghilangkan jeragat dan pigmentasi
✔️Menghapuskan jerawat dan parut 
✔️Mencegah whitehead / blackhead
✔️Mensekata dan mencerahkan tona kulit
✔️Mencerahkan warna kulit, menjadikannya gebu dan mulus
✔️Melembab, menghalus dan mengecilkan liang pori
✔️Menghilangkan kedutan halus dan menganjalkan kulit 
✔️Membuatkan kulit muka nampak bercahaya dan awet muda 
✔️Mencerahkan kulit wajah 
✔️Mengecutkan jerawat seawal 1 hari sahaja 
✔️Melembapkan kulit dan merawat kulit kering . 






CARA PENGGUNAAN Set Amy Mascara
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Combo set (bb cream + miracle spray)
1- Spray Miracle Spray Collagen di muka sblm menggunakan bb cream (amy mascara) 
2- Selepas penggunaan bb cream, spray sekali lagi sebagai fixing make up.
* juga boleh digunakan ketika anda rasa mengantuk cuma spray di muka.

PROMOSI FREE BRUSH









SUSUKAN QALBU SDM-SERI DEWI MALAM

SUSUKAN QALBU - RM 40 / 5 BIJI









SUSUKAN QALBU



HARGA : RM 40 / 5 BIJI  

:~teksture yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~teksture lembut dan mudah hancur
:~mudah meresap dan menarik keputihan.
:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasukkan.
:~akan terasa kering tapi miss V akan terasa grip sangat
   

SUSUKAN QALBU SESUAI UNTUK 


:~ Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.

:~ Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau. 

:~ Wanita yang mengalami kemaluan berbau. 

:~ Wanita yang telah kehilangan grip.

SUSUKAN QALBU BERFUNGSI UNTUK 
:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan.


:~ Lubang faraj akan menjadi rapat dan 

tertutup.

:~ Mengembalikan keadaan dara semula.


:~ Mengembalikan grip

RAMUAN SUSUKAN QALBU


:~ Manjakani


:~ Minyak zaitun 



:~ Aloe vera 




  CARA GUNA SUSUKAN QALBU




Panduan insert Susuk Qalbu dan Jamu Dewi Suci



1) Digunakan selepas buang air kencing. 


Keringkan miss V.



2) Dalam keadaan mencangkung, tolak 

sebiji 

ke dalam vagina 



dalam-dalam dan jauh. Tahan selama 3-4 

hari tak perlu keluarkan, 


biarkan ianya keluar sendiri.

3) Cara tolak melalui bahagian intim.. ikut 

saluran ( janganlah 

sampai terkena-kena bahagian daging keras

 tu...relax dan santai saje..


PERINGATAN : 

1- Beri masa ia bertindak balas dan "OFF" 

bersama suami dalam tempoh 24 jam.


2- Produk ini tidak boleh di makan.


3- Tidak sesuai untuk anak dara.


4- Tidak sesuai untuk wanita yang hamil.






TINDAKBALAS KEPADA PENGGUNA


1) Pada yang mula-mula pakai tu mungkin 

akan mengerenyam (gatal) dalam 3 ke 4 jam.

2) Pada masa sama akan mula rasa pedih 

dan perih tapi faraj akan terasa sangat grip.

 Keadaan gatal dan pedih tu adalah 

tindakbalas SQ bekerja atas keputihan. 

Dalam keadaan ini anda dinasihat "basuhla" 

gunakan FW kita berubat tu ( Arab & Rose ) 

spices atau air suam.


3) Untuk yang lubang agak besar bolehlah 

gunakan lebih dari sebiji..tapi akk nak cakap

 sebiji pun dah cukup daripada segalanya.



4) Ada orang rasa seperti membengkak 

kerana banyak angin...tetapi 2 tiga hari 

keadaan akan balik ke asal.



5) Kadang2 kekotoron tidak keluar pada hari 

yang sama..tetapi pengulangan 

penggunaannya boleh membantu 

mencairkan dan mengeluarkan lendir yang

 gatal.


Peringatan beri masa SQ kerja dan "off" 

bersama dalam tempoh 24 jam


. 






TESTIMONI PENGGUNA SUSUKAN QALBU


Ne lah keputihan yg keluar setelah sy menggunakan SUSUKAN

 QALBU.. ingtkan dh xde kotoran kt dlm miss v sy..coz selalu je bt

pembersihan sebelum ne... sy insert pd 4 feb 13... dan keputihan 

ne keluar pd 7 feb 13 .. semasa mandi n tgh bersihkan miss v.

. ttibe je mcm ade smthing yg mnyembul kt lbg miss v..then sy trik 

kluar ,sperti tisu basah bewarna putih susu...berkeping2... 


la..ingtkan kat dlm tu dh bersih... x sangka ade lg 


...ape 

pun lega

 gak ...drpd kputihn bkpul2 duk dlam tuh...ntah2 lama2 x tau jd 

ape kan.
..
apep un..SUSUKAN QALBU memang TERBAEKKK...


 respon en

 somi ,steady la u mumy ketat,padat n mantap!!! :) 











Ketat Semacam. bau xda. gatal-gatal pun xda
Klik Gambar Untuk Besarkan



















hari tu i bli SQ dan feminine wash

SQ tu mmg bgus la, da kluar sume isi2 yg 


selama ni ada di dalam 


tutt sy tu..cuma sy x amik gmbr nk tnjuk kat


 sis.. sebab trlalu geli

 la.. huhuhu..


lagi 1, yg dpt mengetatkan tu mmg btul.. 



encik suami dah mula 



perasan da.. siap tnye 'u buat apa smpai 



ketat semcm je i rase'.. 


ari2 minta blik kje awal..hehehe.. 



feminie wash tu mmg bgus..sy suka bau 



nya dan keselesaan bila


 guna wash tu.. nnti dah abis sy nk order lg


 ngan sis ye..