15 Disember 2016

MAXXSLIM ORIGINAL


MAXXSLIM WEIGHT LOSS SUPPLEMENT..




Makan Maxxslim je...
LAWAS! ANGIN DAN PELUH BANYAK KELUAR !! Berkesanan Buang Toxin..

























Harga Pasaran RM120.00

OFFER IBS RM 80.00 SAHAJA
POSLAJU RM8(SM) / RM12(SS)

WHATSAPP 013-9141867 UTK ORDER



MaxXSlim

🔼Formula herba semulajadi yang berkualiti tinggi dan selamat.

Kebaikan MaxXSlim:
✔ Menurunkan berat badan dalam masa 7 Hari.
✔ Mengawal selera makan.
✔ Anda akan rasa cepat kenyang.
✔ Lawas Pembuangan Najis.
✔ Perut Anda Hanya Menerima Makanan Yang Diperlukan sahaja.
✔ Anda tidak akan berasa Lapar Sepanjang Masa.
✔ Lemak degil di bahagian perut, peha , lengan , Pinggul anda akan disingkirkan dari badan.

MaxXSlim Formula Pertama 

Pil Kapsul Kurus paling Pantas Membakar Lemak ! Perut! Peha! Lengan! Pinggul!



KELEBIHAN MAXXSLIM:
*Menguruskan badan
*Meningkatkan kadar metobolisma badan
*Membakar kalori berlebihan
*Melawaskan serta melancarkan pembuangan angin
*Bertindak mengawal selera makan
*Membuang lemak dalam usus
*Menghalang pembentukan lemak
*Menghalang badan menerima lebihan lemak & karbohidrat
*Membantu sistem pencernaan & berfungsi dengan baik
*Mengatasi masalah sembelit



TIDAK MENGAKIBATKAN KESAN SAMPINGAN SEPERTI :-
- Mual
-Pening
-Cirit birit
-Loya
-Masuk angin
-Jantung berdebar
-Gangguan tidur dan sukar tidur malam
-Lesu
-Alahan
(SEKIRANYA DIAMBIL MENGIKUT ATURAN)




KANDUNGAN
✔ EXTRACT GREEN APPLE
✔ EXTRACT LEMON
✔ EXTRACT GINGER
✔ EXTRACT GARCINIA CAMBOGIA


CARA PENGAMBILAN MAXXSLIM SETIAP HARI




“5 Masalah Berat Badan ANDA!”

✔ SELUAR DAN BAJU TERLALU KETAT? KAMI SELESAIKAN.

✔DIEJEK DAN DICACI RAKAN SENDIRI? KAMI SELESAIKAN.

✔ RASA TAK SELESA BILA BERJALAN? KAMI SELESAIKAN.

✔ LEPAS BERSALIN BERAT TAK SEIMBANG? KAMI SELESAIKAN.

✔ MALU DENGAN KELUARGA DAN RAKAN? KAMI SELESAIKAN.

” PERUT BUNCIT BERLAPIS-LAPIS..MCM2 PRODUK DAH GUNA..
DAH X TAU NAK BUAT MCM MANE.. “

-{{ MAXXSLIM ada jalan penyelesaiannya }}-

 
 Sape kate lelaki tak blh ambil maxxslim ?
.
Tgok abg kite ni, makin hensem bergaya lepas LOSS 15KG dalam masa SEBULAN jer!!😱😱
Awesome kan! 😁😍😍
.

abg2 x kan korg nak tgk je ?
jom jd sado...

.
 
Hampir sebulan stop MAXXSLIM
berat TAK NAIK !!
customer saje je nak uji produk ni sama tak macam produk lain..
MEMANG TAK SAMA !!
 
 
 WAHH BAJU LAMA DAH BOLEH PAKAI BALIK!!
Akak ni ada tyriod!
Sebelum ni TAKUT nak makan UBAT KURUS lain!!
.
JOM...JOM KURUS BERSAMA MAXXSLIM!
 
 
Kan dah cakap
Rugi kalau x cuba MAXXSLIM
Awak tengok orang lain kurus
tapi awak tak kurus lagi
Jom r KURUS dengan MAXXSLIM.
 
 
xmengakibatkn mengantuk jika diambil dgn cara yg btl,tido secukupnya Plg best pil ni blh boost energy, melawaskan.,plg org suka sebab mengenyangkn 😘😘😘 ..
so dari situ maxxslim dah mula kwl pemakanan kita.
.selebihnya dari kita..folow tips kurus yg eyda kasi..in shaa allah. 😘
Tak percaya eh??
Cuba la dulu okay 
 
 

Breastfeed mom pun ambil ‪‎maxxslim‬ tanpa ragu-ragu
Nampak tak beza?

Kandungan dalam maxxslim semulajadi tanpa menggangu penyusuan

 

Awk tgk org lain kurus..
Tp awk x kurus2 lagi ???
Apa awk rasa ????
Sedih !! Redha !!.



M A X X S L I M 😍😍
Mengandungi bahan2 dari extract APPLE, HALIA, LEMON & ASAM KEPING !
Tahukah anda ?!🤔 
Asam keping akan memfokuskan pembakaran lemak yg sedia ada & menghalang lemak baru daripada masuk ke dalam badan 😱😱😱

Dengan pengambilan MAXXSLIM dgn betul, akan membuatkan anda cepat kenyang & berat akan mudah turun.
Best kan ??
Jom try sekarang !!


TESTIMONI PENGGUNA MAXXSLIM















14 Disember 2016

PERFORMANCE GEL GAMBIR EMAS ORIGINAL

PERFORMANCE GEL GAMBIR EMAS ORIGINAL...


Apa itu Gel Gambir Emas?


Benar! Sekarang, Anda Mampu Mendayung dengan Pelbagai Style dan Posisi
Lebih BERTAHAN LAMA Tanpa Masalah Terpancut Awal dengan Gel Gambir Emas!


Hanya sapu Gel Gambir Emas pada senjata anda, sebelum bersama isteri, apabila anda mula beraksi, isteri anda akan merasai nikmat sebenar seks bersama anda dengan pelbagai style dan posisi yang berbeza dari anda, tanpa perlu tewas awal lagi ianya tidak akan menyakiti isteri anda, tetapi hanya nikmat sebenar seks akan dihadapi.


Hubungan intim anda akan menjadi lebih lama dari yang sebelumnya.

MEMBESARKAN SAIZ ZAKAR

MENAMBAH KETEGANGAN

MENAMBAH KENIKMATAN 



Diluluskan KKM & Diyakini Halal.
No. Pendaftaran KKM: NOT151002720K



Ramai yang mencari telah pun menemui penyelesaiannya! RASAKAN PERBEZAAN yang dicari. GEL GAMBIR EMAS adalah solusi terbaik buat anda!!!Gel Gambir Ini tidak seperti gambir asli atau gambir sarawak kerana ianya tidak panas, tidak melekit, tidak berlendir, serta tidak menyebabkan pasangan anda berasa kebas seperti mana anda menggunakan gambir sarawak atau magic tisu. Hanya sensasi hangat yang akan dirasakan kerana ia meningkat pengaliran darah anda didalam urat-urat darah anda. Bagi mereka yang sering kecundang awal gel ini akan mampu merubah permainan anda bersama pasangan anda. Lakukan aksi-aksi yang belum pernah dapat anda lakukan dan berikan kegembiraan sebenar kepada pasangan anda. Rasakan kenikmatan dan kebahagiaan yang dicari selama ini.



Harga Pasaran RM89.90

OFFER IBS RM 65.00 SAHAJA
POSLAJU RM8 (SM) / RM12 (SS)

WHATSAPP 013-9141867 UTK ORDER

Untuk KERAS, PANJANG, BESAR dan TAHAN LAMA!




Formulasi Terbaik Ramuan Tradisional
Gel Gambir Emas selamat digunakan kerana
diperbuat daripada herba semulajadi dan telah diluluskan KKM. Kandungan Herba di dalam Gel Gambir Emas Seperti Berikut.


Gamat
Gamat atau Timun laut merupakan sejenis haiwan invertebrata. Gamat juga dijadikan sebagai minyak ubat, disebabkan ketahanannya yang mampu hidup walaupun dipotong dua, oleh itu dijadikan ubat bagi merawat luka dan untuk cepat sembuh selepas pembedahan dalam perubatan Melayu.


Tongkat Ali
Tongkat ali merupakan sejenis tumbuhan yang dikatakan mempunyai bahan bagi membantu lelaki yang menghadapi masalah syahwat sejak turun-temurun oleh orang Melayu. Tongkat ali terkenal kerana mempunyai kesan afrodisiak (penggalak seks).


Lintah
Enzim Hirudin yang diambil dari lendir lintah mampu mengubati darah yang tersumbat dan beku, disebabkan kelebihan lintah inilah menyebabkan lintah antara binatang yang paling serasi dengan jolokan raja pembesar zakar.


Habbatus Sauda
abbatus Sauda atau nama ilmiahnya adalah Nigella sativa, tingginya lingkungan 50 cm. Tanaman ini masih satu famili dengan Adas dan Anise. Habbatus Sauda dapat memberikan kekuatan untuk daya tahan tubuh yang lebih lama, Mampu meningkatkan daya ingat dan dikenali sebagai ubat segala penyakit.


Minyak Zaiton
Salah seorang wanita yang sangat tersohor karena wajah cantik dan kulit yang begitu mulus kerana miyak zaitun ialah Ratu Cleopatra. Kelebihan minyak zaitun yang paling utama ialah ia dapat mejaga jantung kita agak sentiasa sihat ia juga dapat meningkatkan kadar kolesterol baik atau HDL selain dapat menurunkan berat badan.


Gambir Sarawak
Gambir atau nama saintifiknya ‘Uncaria Gambier’, Gambir dipercayai mempunyai kehebatan lain kerana ia digambarkan mampu ‘memperkasakan’ lelaki ketika hubungan kelamin.Ia juga dapat melegakan otot tegang, melebarkan pembuluh darah, menurunkan tekanan darah, merawat hipertensi dan lain-lain lagi.




Formulasi terbaik dari bahan-bahan terpilih seperti:
Gambir, Papermint, Spearmint, Aloe Vera, Sandalwood, Jojoba Oil dan Virgin Coconut Oil.
Kandungan : Water, Glycerin, Olea Europaea (Olive), Fruit Oil, Negella Sative Seed oil, Sea Cucumber Extract, Cetearyl, Polysorbate 60, PEG-150 Stearate, Steareth 20, Argania Spinosa Kernel Oil, Ascorbic Acid, Eugenia Caryophyllus (Clove) Flower Extract, Eurycoma Longifolia Root Extract, Uncaria Gambir Extract, Tocopheryl Acetate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Parfum.




Tiada kesan sampingan seperti kulit meradang (sesetengah produk jenama lain memberi kesan sampingan), malah produk ini mampu menyihatkan zakar anda.
Gambir Emas ini telah didaftar dan LULUS KKM dengan nombor pendaftaran NOT151002720K, Syarikat pengeluar produk ini adalah 100% milik bumiputera islam dan kilang juga adalah kilang milik bumiputera islam dengan status GMP, Halal dan kilang berdaftar dengan KKM




 WHATSAPP 013-9141867 UTK ORDER


Kenapa Orang Ramai MENDAPATKAN Gel Ini?

1.Isteri buat muka ‘tak puas’ semasa dan selepas bertarung.
2.Kalah permainan dengan pasangan semasa di ranjang
3.Baru ringan-ringan nak ‘panas’ dah terpancut
4.Ingin pasangan ‘TERPEGUN’ melihat ketegangan & saiz zakar anda
5.Zakar lembik dan tidak dapat menusuk kedalam
6.Ingin beraksi lebih LAMA supaya LEBIH PUAS
7.Ingin menunjukkan ‘Kejantanan’ kepada pasangan
8.Tidak mahu dipandang rendah oleh pasangan
9.Malu ketika bersama pasangan kerana MUDAH terpancut


Siapa Yang Perlu Mendapatkan Gel Gambir Emas?

1.Mereka yang mempunyai masalah cepat pancut
2.Tidak dapat mencuba pelbagai posisi seks kerana cepat terpancut
3.Mempunyai masalah zakar lembik
4.Mempunyai masalah zakar kurang tegang
5.Mereka yang kurang keyakinan diri ketika di ranjang
6.Mempunyai masalah pasangan yang dingin untuk melakukan seks
7.Mahu pasangan mereka terpegun dengan kehebatannya
8.Ingin merasai nikmat hubungan seks yang sebenar



CARA PENGGUNAAN GEL GAMBIR EMAS


Terdapat 2 cara penggunaan gel Gambir Emas ini

PERTAMA

- Kegunaan ketika BERSAMA SAHAJA

1. Picit gel sebanyak 3 atau 4 kali
- kuantiti pertama - gel sebesar kuku jari kelingking
- kuantiti kedua - gel sebesar kuku jari telunjuk.
Untuk pertama kali menggunakan gel Gambir Emas ini, saya cadangkan anda guna kuantiti pertama terlebih dahulu. Seandainya kuantiti pertama kurang sesuai, boleh gunakan kuantiti kedua. ini kerana kulit setiap individu tidak sama.

2. Sapu seluruh zakar

3. Urut dari pangkal ke kepala

4. Urut selama 1 minit

5. Biarkan serap dalam masa 1 jam 45 minit hingga 2 jam
- Anda boleh anggarkan masa contohnya.. sekiranya anda nak BERSAMA isteri pukul 10 malam, maka pada pukul 8 tu anda dah boleh sapu pada zakar.

6. Sebaiknya biar sampai rasa SEJUK BERANGIN (gel meresap).

7. Sebelum main, kencing terlebih dahulu

8. Basuh dengan air biasa dan lap. Dan terus boleh 'bersama'



KEDUA
- Kegunaan untuk URUTAN
Sekiranya ada target untuk KERAS, BESAR, PANJANG dan TAHAN LAMA

- Untuk tujuan ini... anda memerlukan sekurang-kurangnya 2-5 botol Gambir Emas

- Gel Gambir Emas ini digunakan sebanyak 2 kali sehari iaitu waktu pagi dan petang (selepas mandi)

- Picit 2 atau 3 kali gel. kemudian sapu dan urut selama 3 hingga 5 minit

- Cara urutan ada ditunjukkan dalam gambar dibawah

06 Disember 2016

JUTAMIL SUSU KAMBING FORMULA

JUTAMIL SUSU KAMBING FORMULA...


Dapatkan produk Susu Kambing yang terbaru di pasaran.


JUTAMIL SUSU KAMBING FORMULA... Rasai kehebatan susu kambing asli dengan kualiti import dari ladang ternakan HOLLAND.



isi kandungan 650gram
Harga Pasaran RM88.00

OFFER IBS RM 68.00 SAHAJA
POSLAJU RM10 (SM) / RM17 (SS)

WHATSAPP 013-9141867 UTK ORDER


Susu Kambing Jutamil diperkaya dengan kebaikan kolagen dan serat bagi membekalkan nutrien yang lengkap untuk tahap kesihatan dan kecergasan yang optima di samping membantu menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi tubuh badan anda daripada jangkitan penyakit.

Sesuai untuk golongan kanak-kanak (1 tahun dan ke atas) dan dewasa.




KHASIAT SUSU KAMBING JUTAMIL
-Menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah jangkitan penyakit
-Meningkatkan tahap kecergasan tubuh badan
-Menyingkirkan toksin dari tubuh badan
-Melancarkan proses penghadaman
-Membantu mengawal paras kolestrol sekaligus memelihara jantung
-Menggalakan pertumbuhan semula sel tubuh bagi memelihara kesihatan tubuh badan
-Memelihara sistem saraf
-Membantu meredakan masalah pernafasan
-Membantu mengatasi masalah radang
-Meningkatkan tahap metabolisme tubuh badan
-Memelihara kecantikan kulit
-Kaya dengan kalsium bagi membantu menguatkan tulang, otot dan gigi
-Tidak mengandungi gula tambahan



KANDUNGAN SUSU KAMBING JUTAMIL




 


Susu Kambing: Susu kambing kaya dengan khasiat dari sumber protein, vitamin A, vitamin B1, vitamin D, riboflavin, choline dan inositol yang membantu menyembuhkan luka, mengukuhkan tulang dan otot, dan menggalakkan pertumbuhan semula sel dalam tubuh serta memelihara sistem imunisasi bagi mencegah jangkitan penyakit. Selain menyingkirkan toksin dalam tubuh serta melancarkan sistem pencernaan, susu kambing juga berupaya membantu proses tumbesaran dan perkembangan mental di samping mengukuhkan tulang dan otot, menstabilkan tahap kolestrol, serta memelihara sistem saraf.

Kolagen Marin: Kolagen dari sumber marin yang boleh diesktrak dari rumpai laut mahupun kulit atau sisik ikan air masin ini merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan luaran dan dalaman. Ia mengandungi asid amino yang mampu membina dan mengekalkan tisu tubuh yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta membantu mengurangkan sebarang kesakitan yang dialami.

Serat: Serat pemakanan boleh diperolehi di dalam ramuan semulajadi seperti epal, barli, kekacang, dan gandum. Serat ternyata baik untuk kesihatan di mana ia berupaya meningkatkan tahap tenaga, menstabilkan kadar gula dalam darah dan menurunkan tahap kolestrol LDL (kolestrol tidak baik) sekaligus membantu memelihara kesihatan jantung. Ia juga mampu menggalakkan penyerapan nutrien ke dalam tubuh badan, serat turut berupaya membersihkan saluran penghadaman seterusnya membantu melancarkan proses penghadaman serta menyingkirkan toksin dari tubuh badan yang boleh merosakkan sel tubuh.





CARA PENGAMBILAN SUSU KAMBING JUTAMIL
-Bancuh 2 sudu Susu Kambing Jutamil bersama secawan air suam.
-Kacau hingga larut dan ia sedia untuk dihidang.
-Anda disyorkan untuk mengambil produk ini 1-2 kali sehari.